בסטודיו של קיר אונו תוכלו ליהנות מאימוני יוגה ופילאטיס, החשובים לשמירה על גמישות, שימור ולימוד מיומנויות תנועה, שיפור בכוח ושימוש בנשימה בזמן פעילות. כל השיעורים בסטודיו מועברים על ידי מדריכים מוסמכים בשיטות תרגול מגוונות. אימונים אלו הם כלי חשוב למטפסים אשר רוצים לשפר את יכולות הטיפוס שלהם ולשמור על גמישות, קורדינציה, שיווי המשקל והכוח הכללי.
בסיום האימונים בקיר או בסטודיו תוכלו ליהנות ממקלחת חמה במלתחות שלנו, קולר מים, קפה, שתיה קלה ועוד…

פילאטיס

שיטת אימון גופני שפותחה בתחילת המאה ה-20 ע"י ג'וזף פילאטיס ומטרתה לשפר את היציבה והתפקוד היום יומי של הגוף. זוהי שיטת אימון המפעילה את כלל הגוף ותורמת בשיפור התנועתיות והגמישות הנחוצות לפעילות יומית תקינה. תרגול פילאטיס עוזר בבנייה של כוח, סיבולת, פיתוח שליטה מודעת באברי הגוף ודיוק בתנועות.

השיטה שמה דגש על ארגון הגוף והתנועות תוך הקפדה על נשימה, ריכוז ושליטת המח בגוף. תוך כדי התרגול, המתאמנים עובדים על חיזוק שרירי, שיפור הקורדינציה ושיווי המשקל. מגוון התרגילים הרחב מאפשר את התאמת השיעור לצרכים והמטרות של סוגי מתאמנים שונים – מתחילים, מתקדמים, משתקמים ועוד.

פילאטיס הינה שיטת אימון המשמשת ככלי לאימון משלים למגוון רחב של ספורטאים, רקדנים ואנשי כושר שונים. התרגול עוזר לחיזוק שרירים, שמירה על גמישות המפרקים ולימוד תרגול תנועתי מודע. כל אלו תורמים ליכולת המטפס להתקדם ולהשתפר תוך שמירה על בריאות הגוף והמפרקים הפעילים בטיפוס.

אנו מזמינים אתכם להשתתף בשיעורי הפילאטיס שלנו המועברים ע"י מדריכים מוסמכים ומטפסים מנוסים, אנו מאמינים שבצורה זו נוכל לספק לכם את השיעור המתאים ביותר למטרותיכם.

יוגה

איינגר יוגה היא שיטת לימוד יוגה המתבססת על הוראתו של ב.ק.ס איינגאר (1918-2014)

עיקרון הבסיס של השיטה הוא דיוק בביצוע התנוחות, התנוחות מבוססות על צירים הנדסיים פנימיים וחיצוניים הקיימים בגוף. דיוק בתרגול התנוחה יוצר חוויה פיזית ומנטאלית המחזקת את הקשר בין העצמות לשרירים ובין הגוף לנפש. השיטה בנויה מתרגילים מגוונים בעלי רצף לוגי מובנה הזורם מתנוחה לתנוחה תוך איזון בין ימין לשמאל, קדימה ואחורה. ההתקדמות בתרגול היא לפי רצפי תרגילים מובנים הנלמדים מהקל לקשה.

היוגה עוזרת לספורטאים ובפרט למטפסים במגוון רחב של נושאים הנותנים תמיכה פיזית ומנטלית למטפס. יוגה עוזרת בשיפור יכולת הריכוז, היציבות ושיווי המשקל, מחזקת את העצמות, מרחיבה את המפרקים הגדולים (חגורת הכתפיים, האגן ומפרקי הירכיים), מגמישה ומאריכה שרירים, רצועות וגידים ומשפרת את זרימת הדם, מונעת פציעות ועוזרת בשיקום הגוף לאחר פציעה.

אנו מזמינים אתכם להשתתף בשיעורי היוגה שלנו הכוללים תרגול מותאם למטפסים ולצרכים הגופניים והנפשיים שלהם. השיעורים מועברים ע"י מורים מוסמכים ליוגה. אנו מאמינים שבצורה זו נוכל לספק לכם את התרגול המתאים והיעיל ביותר!

מדריכי סטודיו – 2017

נתי רכט – Power Yoga

נתי החל את מסעו אל עולם היוגה לפני 16 שנה ומאז הוא מתרגל, מלמד ומשלב את היוגה בכל הזדמנות.
נתי הוסמך להוראת Power Yoga בידי דניאל גלבוע, מוותיקי מורי היוגה בארץ ועבר השתלמויות ברישיקש, הודו, אצל מורים שונים.
נתי מאמין בהתאמת התרגול לתלמיד ובמתן מקום למורה הפנימי" לקחת חלק במהלך התרגול'​.

עתליה רחמני – איינגר יוגה

מתרגלת יוגה משנת 2012. התחילה את דרכה בעולם היוגה במרכז איינגר יוגה בתל אביב ונשבתה בקסמיו של גורוגי בקס איינגר ובשיטתו המדויקת. עתליה בוגרת קורס מורים לאיינגר יוגה, משתתפת בקביעות בסדנאות של מורים בכירים בארץ ובעולם.
"היוגה היא חלק בלתי נפרד מחיי ומהווה עבורי את החיבור בין הגוף לנפש ובין הנפש לגוף. התרגול מאפשר חקירה עצמית אינסופית שמובילה לריפוי פיזי, נפשי ומנטלי".

יפית מאזה – האטה יוגה

מתרגלת יוגה מעל 20 שנים ומורה מוסמכת בהאטה יוגה, רג'ה יוגה, יוגה תרפיה, ומדיטציות בוגרת סמינר הקיבוצים. האטה יוגה: שיטה המביאה את הגוף למצב המושלם תוך פיצוי על כל ליקוי תפקודי, ממלאת אותו בחיים, הרמוניה, וכוח פנימי על ידי חיזוק שריר הליבה, גמישות, הארכת שרירים ולימוד שליטה בגוף ובתודעה במהלך התרגול.